Daugiau aktualios informacijos, bei patarimus konkrečiam atvejui Jus galite sužinoti tel. 8-683-01-311

1.jpg

Profesionalaus duomenų atkūrimo paslaugos

Visi žino kaip svarbu neprarasti savo ir firmos duomenis, kurie galbūt buvo kaupiami ne vienerius metus: tai ir klientų duomenų bazė, ir buhalteriniai duomenys, sąskaitos, dokumentai, techninė informacija, reklaminė medžiaga ir dar daug kitų dalykų. Tačiau kartais dėl įvairių priežasčių taip atsitinka: netyčia ištrinti, suformatuoti netyčia, netyčia ant viršaus įdiegta Windows operacinė sistema, virusai, loginės duomenų klaidos (pvz. suformatuotas kietas diskas ar laikmena, kortelė), įtampos šuoliai, atminties gedimai, diskinio kaupiklio susidėvėjimas ir kitos aparatūrinės klaidos. Todėl UAB My Service LT nuo pat įsikūrimo pradžios konsultuoja kaip apsaugoti savo duomenis ir teikia duomenų atstatymo paslaugas.

- Duomenis atstatome iš visų tipų laikmenų: Flash kortelių, kietųjų diskų, RAID masyvų, kompaktinių diskų, SD kortelių.
- Garantuojame konfidencialumą, duomenis laikinai saugome tik atkūrimo tikslais arba pageidaujant klientui.
- Pilnas atstatymas trunka 1-60 dienų, priklausomai nuo gedimo.
- duomenų atkūrimo procentas svyruoja nuo 95-99% esant įprastiems gedimams. Atstatymas būna sunkus tik vienu atveju: esant fiziniams disko paviršiaus subraižymams. Tada nuskaitoma nepilna informacija ~ 50% ir apskritai nėra garantijų dėl atstatymo ir pilno informacijos nuskaitymo.

Pirminiai veiksmai sugedus laikmenai (kietajam diskui)

1. Išjunkite kompiuterį iš karto neišėjus iš Windows/Linux ar kitos OS. Tiesiog paspauskite Power mygtuką, palaikykite 4-5 sekundes ir kompiuteris išsijungs arba tiesiog ištraukite elektros kištuką iš kompiuterio. Šis metodas geras kai pasikabina OS, ar kraunantis išmetamas Blue screen (mėlynas ekranas) ir yra požymių kad kietas diskas turi mechaninių ar kitų programinių (pvz. su skirsniais) problemų.

2. Jei kietas diskas skleidžia garsus arba nesisuka varikliukas, t.y. nėra tipinio gaudimo garso, nebandykite jungti ir bandyti atpažinti su BIOS, o tuo labiau krauti OS iš šito disko. Šiuo atveju tikrinti galima tik su specialia aparatūra.

3. Jei gedimas grynai programinis, nerekomenduojama jungti kaip pagalbinio (slave) ir bandyti žiūrėti pasikrovus sistemą iš kito disko, nes jūs 100% negarantuoti kad diskas bus tikrinamas tik skaitymo režime – prie jo gali bandyti prieiti pvz. antivirusinė programa, OS gali užkrauti savo pagalbinius failus. Šiuo atveju galima bandyti naudoti boot cd įvairius variantus, kurie tikrai nieko neįrašinėja į jūsų kietąjį diską.

4. Nebandykite patys atidaryti laikmenos, jei nenorite visam laikui atsisveikinti su savo duomenimis.

5. Neleiskite Scandisk ir kitų tikrinimo programų, jei neįsitikinę kas yra su disku, jei jo neatpažįsta Windows, OS, dingo skiraniai ir pan.

6. Jei laikmena patyrė vandens poveikį nebandykite džiovinti. Reikia tiesiog minkštai įsukti į rankšluostį ir taip laikyti.

7. Sugedus kietam diskui nekratykite jo, stenkitės kuo mažiau jį judinti,nešioti. Tai ypač svarbu esant mechaniniam gedimui.

8. Jei yra vizualūs elektroninių lustų pažeidimai, nebandykite keisti elektronikos plokštės savarankiškai, nes jos pririštos prie konkretaus gamykliškai suderinto disko ir gali pažeisti tarnybinius modulius, galvučių judėjimo ypatybes ir pan.

9. Venkite įvairių tarpininkų, siųskite savo duomenis tiesiai į profesionalią duomenų atkūrimo laboratoriją, nes visų pirma neaišku kaip ir ką daro su jūsų kietuoju disku ar laikmena tie tarpininkai, kiek tarpinių punktų hdd pereina, neaišku ką jie tuose tarpiniuose punktuose daro ir kas tai daro. Kaip taisyklė po jų neprofesionalių veiksmų daugelis klientų atsisveikino su savo duomenimis.